Pomoc - doładowania telefonu

PayU » Pomoc » Pomoc - doładowania telefonu

1. Opłaciłem zamówienie przy użyciu karty płatniczej. Minęły już 24 godziny, środki są zablokowane, a doładowanie nie dotarło.

Jeśli w ciągu 24 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia przy użyciu karty płatniczej nie otrzymałeś doładowania, oznacza to, że najprawdopodobniej płatność została anulowana i zamówienie nie zostanie zrealizowane. Przyczyny anulowania płatności można uzyskać bezpośrednio w banku, który wydał kartę lub w serwisie PayU. W momencie definiowania płatności kartą, środki są blokowane na karcie do czasu jej zakończenia. W przypadku anulowania transakcji, bank otrzymuje informację o tym, iż transakcja nie doszła do skutku i po kilku dniach zwalnia blokadę.

2. Przy składaniu zamówienia pomyliłem numer telefonu, który chciałem doładować. Czy mogę odzyskać pieniądze?

Zgodnie z regulaminem serwisu przedmiotem usługi jest świadczenie, które z uwagi na jego charakter nie może zostać zwrócone. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za błędy w weryfikacji numeru telefonicznego, jak również za jakiekolwiek następstwa podania niewłaściwego numeru telefonu przez zamawiającego. Niestety w takim przypadku zwrot środków nie jest możliwy.

3. Nie otrzymałem doładowania bonusowego, mimo, iż podstawowa wartość została już zrealizowana.

Doładowania bonusowe realizowane są bezpośrednio przez operatora sieci, po zrealizowaniu zamówienia głównego, zwykle w ciągu 24 godzin. Jeśli nie otrzymałeś bonusu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Operatora, którego doładowanie zakupiłeś.

4. Otrzymałem potwierdzenie na adres e-mail o zrealizowaniu zamówienia, ale stan konta telefonu nie zmienił się.

W celu aktualizacji stanu konta należy wyłączyć, a następnie włączyć telefon oraz sprawdzić, czy skrzynka wiadomości sieciowych nie jest przepełniona. W przypadku braku rezultatów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Operatora. Tylko operator ma możliwość aktualizacji konta.

5. Opłaciłem zamówienie przy pomocy „szybkiego przelewu”, ale zamówienie nie zostało zrealizowane w ciągu 3 minut.

Upewnij się, czy w chwili, gdy składałeś zamówienie, Twój bank udostępniał przelewy on-line. Nie wszystkie banki umożliwiają płatności „szybkimi przelewami” przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Sprawdź.

6. Jak kupować?

W serwisie doladowania.payu.pl, dokonasz bezpośredniego doładowania telefonu prepaid w sieciach: Orange GO/POP, Simplus, Sami Swoi, Heyah, Tak Tak oraz Play bez wychodzenia z domu. Cała operacja zajmuje kilka minut.

Kolejne kroki podczas zakupu:

  1. Podaj numer telefonu komórkowego (9 cyfr), który ma zostać zasilony.
  2. Wybierz kwotę zasilenia.
  3. Wybierz formę płatności:
    • Przelew z mBanku (mTransfer)
    • Przelew z Inteligo (Płacę z Inteligo)
    • Przelew z PKO BP (iPKO)
    • Przelew z MultiBanku (MultiTransfer)
    • Przelew z BZWBK (Przelew24)
    • Przelew z Nordea Bank Polska (Płać z Nordea)
    • Przelew z BPH
    • Przelew z ING Bank OnLine
    • Przelew z LUKAS Bank (LUKAS e-przelew)
    • Przelew z Pekao (Pekao24Przelew)
    • Przelew bankowy (z innego banku niż wymienione wcześniej)
    • Karta płatnicza
    • Przelew z Alior Bank (Płacę z Alior Bank)
    • Przelew z Millenium
    • Przelew z Kredyt Banku
    • Przelew z BGŻ
    • Przelew z Deutsche Banku
    • Przelew z Raiffeisen Polbank
    • Za pomocą sposobów płatności udostępnianych przez konto PayU
  4. Dokonaj fizycznej zapłaty.

7. Jak płacić?

Serwis doladowania.payu.pl oferuje niemalże wszystkie formy zapłaty:

  • Przelew z mBanku (mTransfer)
  • Przelew z Inteligo (Płacę z Inteligo)
  • Przelew z PKO BP (iPKO)
  • Przelew z MultiBanku (MultiTransfer)
  • Przelew z BZWBK (Przelew24)
  • Przelew z Nordea Bank Polska (Płać z Nordea)
  • Przelew z BPH
  • Przelew z ING Bank OnLine
  • Przelew z LUKAS Bank (LUKAS e-przelew)
  • Przelew z Pekao (Pekao24Przelew)
  • Przelew bankowy (z innego banku niż wymienione wcześniej)
  • Karta płatnicza
  • Przelew z Alior Bank (Płacę z Alior Bank)
  • Przelew z Millenium
  • Przelew z Kredyt Banku
  • Przelew z BGŻ
  • Przelew z Deutsche Banku
  • Przelew z Raiffeisen Polbank
  • Za pomocą sposobów płatności udostępnianych przez konto PayU

Wybierając jedną z powyższych form płatności zostaniesz automatycznie przekierowany do odpowiedniego banku, gdzie po zalogowaniu zaakceptujesz daną płatność.

Płatność przelewem z banków nie realizujących przelewów online:
Decydując się na przelew z banków, które nie realizują przelewów online (pełna lista) otrzymasz odpowiednie dane do przelewu oraz możliwość przejścia na strony swojego banku celem wprowadzenia tych danych do przelewu elektronicznego. Uzyskasz także możliwość wydrukowania wypełnionego druku przelewu.

Płatność przelewem z innych banków:
Jeżeli posiadasz konto w innym banku, niż powyżej wymienione, wybierz formę "Przelew bankowy", a otrzymasz dane do przelewu, które podasz w swoim banku. Uzyskasz także możliwość wydrukowania wypełnionego druku przelewu.

Płatność kartą płatniczą:
Po zaakceptowaniu wprowadzonych danych na doladowaia.payu.pl zostaniesz przekierowany na strony serwisu www.payu.pl, który obsługuje dla nas wpłaty dokonywane kartami płatniczymi i poproszony o podanie:

  • adresu email
  • imienia i nazwiska
  • numeru PESEL

Po poprawnym wprowadzeniu powyższych danych, PayU weryfikuje dane i następuje autoryzacja Twojej płatności.

8. Faktura VAT

Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT za zakupione doładowanie. W tym celu należy w ciągu 7 dni od daty zasilenia telefonu skorzystać z opcji faktura. Do każdego zrealizowanego zamówienia należy odrębnie zgłaszać żądanie wystawienia faktury VAT.

 

dla urządzeń mobilnych