„Bliska Paczka” – co to takiego?
Magdalena Parys

Wystarczy w koszyku zakupowym otworzyć mapę i określić punkt odbioru zamówienia. Do wyboru jest ponad 18 000 tysięcy miejsc.

Wysyłka to kluczowy moment zakupów przez internet. Proces dostawy powinien być sprawny, na czas, niedrogi i w miarę elastyczny. Dużą swobodę, np. w postaci odbioru o dowolnej porze dnia – wieczorem, w weekend – dają punkty odbiorów, udostępniane przez większość dostawców. Przy okazji dostawy w formie „click & collect” stają się coraz tańsze. Na rynku pojawiają się także systemy agregujące różnych dostawców oferujących usługę „odbiór w punkcie”. Jednym z nich jest serwis Bliskapaczka.pl - produkt uruchomiony przez firmę Sendit.

Wybierz sam miejsce odbioru

Rozwiązanie Bliskapaczka.pl udostępnia w jednym miejscu wysyłki do ponad 18 000 tysięcy punktów – placówki Poczty Polskiej, kioski Ruchu, Paczkomaty InPost, stacje benzynowe Orlen i Lotos, sklepy sieci Żabka oraz Freshmarket, punkty DPD Pickup i Access Point UPS. Tym samym, jako kupujący masz wybór i niezależnie od wybranej formy dostawy do punktu zapewniasz sobie swobodę w odbiorze zakupów.

Jak działa Bliskapaczka.pl?

Zamawiasz produkty w sklepie online, zintegrowanym z systemem Bliskapaczka.pl, i wybierasz opcję dostawy do jednego z punktów odbioru. Ceny są konkurencyjne – zaczynają się od 5,66 zł i zależą od przewoźnika oraz gabarytów paczki. Terminy wysyłek również uwarunkowane są przez politykę dostawców. Poniżej znajdziesz cennik, czas oczekiwania na dostawę i okres dostępności paczki do odbioru w systemie click & collect.

Czytaj również: Paczkomaty Poczty Polskiej

„Bliska Paczka” pozwala także nadawać przesyłki osobom nieposiadającym e-sklepów ani nieprowadzących działalności gospodarczej, a sprzedających, od czasu do czasu, nieużywane rzeczy w serwisach, takich jak Allegro. W tym celu należy założyć konto Użytkownika, określić nadawcę i odbiorcę oraz opłacić przesyłkę przez PayU.

 

Zdjęcie otwarciowe: materiały prasowe/InPost