
Portfele elektroniczne
Apple Pay, Google Pay, Blik, Visa Checkout, Masterpass – te unikalne metody płatności możesz mieć teraz w swoim sklepie! Co zyskasz? Zadowolenie klientów i mniej porzuconych koszyków.
Apple Pay, Google Pay, Blik, Visa Checkout, Masterpass – te unikalne metody płatności możesz mieć teraz w swoim sklepie! Co zyskasz? Zadowolenie klientów i mniej porzuconych koszyków.
Według raportu „E-commerce w Polsce 2017" to najchętniej wybierana metoda płatności na rynku. Klient wybiera bank, w którym ma konto, a następnie jest przenoszony do serwisu bankowości internetowej, żeby dokonać płatności. Dane w formularzu wypełniane są automatycznie.
Płatność jednym kliknięciem na telefonie bez wychodzenia z aplikacji mobilnej Twojego sklepu. Przy wykorzystaniu środków z karty płatniczej lub z rachunku bankowego. KLIK i gotowe!
Płatność w internecie odbywa się tą samą kartą (debetową, kredytową), co w zwykłym sklepie. Przy transakcjach kartowych możesz osiągnąć konwersję nawet na poziomie 93 proc. (dane PayU, 2016).
Płatność nawet w 0,5 sekundy - kartą, bez każdorazowego podawania danych karty.
Umożliwia prezentację cen produktów i płatność w różnych walutach. Ty jako sprzedawca nie ponosisz żadnego ryzyka kursowego oraz nie musisz prowadzić rozliczeń w walutach obcych.
Jeśli Twój serwis udostępnia oferty wielu sprzedawców, klienci mogą dodać je do jednego koszyka i opłacić jedną transakcją.
Innowacyjny system płatności ratalnych, całkowicie online, bez konieczności wychodzenia z domu i bez kuriera. Z ratami PayU Twoja sprzedaż może wzrosnąć nawet o 15 proc. (dane PayU, 2015), a środki dostajesz zaraz po przyznaniu pożyczki dla kupującego przez instytucję finansową.
Innowacja na rynku. Metoda płatności, w której kupujący nabywa towar lub usługę online i bez dodatkowych kosztów przesuwa termin zapłaty do 30 dni. Ty natomiast dostajesz pieniądze za towar od razu. Usługa to także szansa na wzrost konwersji i wyższą wartość koszyka.
Umożliwia wysłanie do klienta e-maila z linkiem do płatności – w celu potwierdzenia zamówienia, powiadomienia lub przypomnienia o transakcji. Metoda płatności może służyć także jako dodatkowe narzędzie marketingowe. Ty decydujesz o formie wiadomości.
Cykliczne obciążanie kart płatniczych. Klient za pierwszym razem zostawia dane swojej karty, a następne wpłaty pobierane są automatycznie. Ty z kolei otrzymujesz w terminie należność za usługi abonamentowe lub subskrypcyjne.
Użytkownik dokonuje szybkiej wpłaty za usługę, za pośrednictwem PayU, na indywidualny numer rachunku dostępny w serwisie dostawcy usługi. Rozwiązanie polecane jest firmom telekomunikacyjnym, operatorom telewizji kablowych, dostawcom internetu i energii elektrycznej oraz przedsiębiorstwom leasingowym czy ubezpieczeniowym.
Zamówienie oraz płatność kartą podczas rozmowy telefonicznej. Dzięki temu rozwiązaniu wychodzisz poza świat online – użytkownicy bez dostępu do internetu też mogą kupować w Twoim sklepie.
Twoi klienci otrzymują zlecenie przelewu w formie blankietu, który mogą zrealizować bezpośrednio ze swojej bankowości elektronicznej lub wydrukować i opłacić w oddziale banku lub poczty.