PAYU | LINK DO PŁATNOŚCI

Dokończenie płatności zawsze pod ręką

Klient nie opłacił zamówienia? Daj mu drugą szansę!

Link do płatności to wiele korzyści

Wysoka konwersja z PayU

Wzrost konwersji i przychodów

Jeśli klient nie opłacił zamówienia, link do płatności możesz wysłać mu mailem.

Szybka płatność przez PayU

Krótszy czas oczekiwania na płatność

Pozwala opłacić zamówienie bez ponownego przechodzenia ścieżki zakupowej w sklepie.

Dodatkowe narzędzie marketingowe

Dodatkowe narzędzie marketingowe

Ty odpowiadasz za treść wiadomości, więc możesz do niej dodać ofertę handlową.

Jak to działa?

proces działania linku do płatności w PayU

Pytania i odpowiedzi

Kto powinien korzystać z linków do płatności?

Link do płatności to skuteczne rozwiązanie problemu porzuconych koszyków. To również pomocne narzędzie przy indywidualnej wycenie i realizacji zamówień – dobrym przykładem są biura podróży, które przygotowują ofertę dla konkretnego klienta.

Co powinna zawierać wiadomość z linkiem do płatności?

Forma i treść zależy od Ciebie – to może być przypomnienie o zapłacie albo zachęta do dokończenia zakupów (zobacz przykładową wiadomość). Kluczowym elementem e-maila jest zawsze odsyłacz do strony PayU, zawierającej szczegóły zamówienia, kwotę oraz metody płatności.

Ile czasu jest ważny link do płatność?

Możesz ustalić dowolny okres ważności, liczony w sekundach: minimalnie 1, maksymalnie 8035200 (trzy miesiące).

Poznaj inne rozwiązania