PAYU | EXPRESS

Płać za zakupy online już w 0,5 sekundy!

Płacisz kartą bez każdorazowego podawania danych. 

Co daje Ci PayU | Express?

Szybka płatność przez PayU

Szybkość

Zapłać za zakupy online nawet w 0,5 sekundy. Nie musisz przechodzić na dodatkowe strony płatności.

PayTouch odbywa się bez wychodzenia z aplikacji zakupowej

Wygoda

Zapewniamy komfort płatności niezależnie od urządzenia, z którego korzystasz.

PayU Express zapewnia obniżenie ryzyka transakcji oszukańczych


Bezpieczeństwo

Nie otrzymujemy loginu ani hasła do Twojej bankowości elektronicznej. Przy transakcji powyżej określonych limitów poprosimy Cię o dodatkową autoryzację płatności.

Jak to działa?

Płatność jednym kliknięciem PayU Express

Partnerzy udostępniający usługę

Pytania i odpowiedzi

Kto może korzystać z PayU | Express?

Każdy, jeśli jesteś klientem jednego z banków:  mBank, Pekao S.A., BGŻ BNP PARIBAS, Getin Bank, Noble Bank, Alior Bank i T-mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank i posiadasz w nim kartę płatniczą.

Czy istnieją limity płatności dokonywanych w ramach PayU | Express?

Tak, istnieją limity, powyżej których zawsze będziemy prosić Cię o dodatkową autoryzację wpłaty. Zależą one od banku, którego jesteś klientem. W przypadku Pekao S.A. to jest kwota powyżej 50 zł. W BGŻ BNP PARIBAS oraz mBank limit ten wynosi 200 zł, natomiast w przypadku Getin Bank, Noble Bank, Alior Bank oraz T-mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank – 500 zł. Dodatkowo jeśli dokonasz 50 zakupów na małe kwoty, ale ich suma wyniesie na przykład 2 500 PLN, możesz zostać poproszony o dodatkową autoryzację płatności.

Czy mogę reklamować transakcję?

Oczywiście, jeśli nie rozpoznajesz transakcji dokonanej przy pomocy usługi na wyciągu z rachunku lub masz podejrzenie, że transakcji dokonała osoba nieuprawniona – natychmiast poinformuj o tym bank lub PayU. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie usługi – zapoznaj się z nim, zanim złożysz reklamację. Jeśli jednak rozpoznajesz transakcję, ale masz zastrzeżenia do jakości dostarczonego towaru lub zamówiony towar nie został do Ciebie dostarczony zgodnie z umową ze sprzedawcą – skorzystaj z Programu Ochrony Kupujących.

Poznaj inne rozwiązania