Wybór kraju

Wybór kraju

PayU Lab

Inspirujemy i edukujemy w eCommerce.

      


PayU Lab .

To międzynarodowy program edukacyjny, którego celem jest wspieranie rozwoju naszych klientów. Chcemy, jak najpełniej odpowiadać na potrzeby zarówno młodych firm, będących na początku drogi do sukcesu, jak i firm o już bogatym doświadczeniu zarówno w biznesie on-line, jak i off-line. 


Kluczowe elementy PayU Lab ..

Dostęp do poszczególnych elementów programu jest zróżnicowany, w zależności od zakresu współpracy z PayU.

PayU Lab Webinar
PayU Lab Webinar

Szkolenia online, dla tych, którzy poszukują praktycznych porad jak osiągnąć sukces w eCommerce, prowadzone w przystępnej formie a do uczestnictwa wystarczy Internet.

    PayU Lab Coaching
    PayU Lab Coaching

    Cykl warsztatów skierowanych do rozwijających się biznesów eCommerce. Podczas dyskusji eksperci dzielą się praktyczną wiedzą, której wykorzystanie we własnym eBiznesie pomoże skutecznie wzmocnić pozycję firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku eCommerce.

      PayU Lab Forum
      PayU Lab Forum

      Spotkania liderów biznesu i opinii, podczas których są prezentowane i dyskutowane najważniejsze trendy, i praktyczne implikacje dla eBiznesu.

      W każdym spotkaniu bierze udział gość specjalny – światowy autorytet w danej dziedzinie.

        PayU Lab Data Insights
        PayU Lab Data Insights

        PayU Lab Data Insights to agregat danych na temat rynku eCommerce i najważniejszych trendów. Dzięki autorskim raportom i analizom rynku eCommerce, nasi klienci mogą poszerzać wiedzę
        o kierunkach rozwoju handlu online i śledzić na bieżąco sytuację w największych oraz najbardziej perspektywicznych kategoriach sprzedażowych. 


          PayU Lab oczami uczestników ..

          Branża eCommerce wymusza ciągłe zmiany i innowacje, jest niezwykle dynamiczna. Nie ma jednego stałego patentu na sukces, dlatego trzeba ciągle się edukować i poszerzać perspektywy. Nasz program ma wspierać przedsiębiorców, pomagać im się rozwijać i zdobywać nowych klientów”.

          Aster Papazyan, Commercial Director regionu Europy Centralnej i Wschodniej w PayU

          Bez całego ekosystemu, zbudowanego wokół eCommerce, odniesienie sukcesu staje się właściwie niemożliwe. Tradycyjna ścieżka zdobywania klientów przez tzw. lejek marketingowy – od uświadomienia potrzeby, przez znajomość marki i produktu, do racjonalnej analizy za i przeciw oraz zakupu – przestaje działać. Mamy do czynienia z samopodróżującym po sieci klientem, któremu trzeba cały czas towarzyszyć, aby zdobyć jego lojalność".

          Mikołaj Jan Piskorski, Professor of Strategy and Innovation, IMD Business School


          Wybierz wygodę i bezpieczeństwo z PayU.

          Postaw na innowacyjne rozwiązania, dynamiczny rozwój i niezawodność a wszystko tylko w kilka minut.

          Dołącz do PayU