PAYU LAB

Inspirujemy i edukujemy w e-commerce

PayU Lab to program edukacyjny, którego celem jest wspieranie rozwoju naszych klientów. Zarówno młodych firm, będących na początku drogi do sukcesu, jak i firm o już bogatym doświadczeniu w biznesie online, jak i offline.

Zobacz foto-relację z wydarzenia

Kluczowe elementy PayU Lab

Dostęp do poszczególnych elementów programu jest zróżnicowany, w zależności od zakresu współpracy z PayU.

szkolenia online

PayU Lab Webinar

Szkolenia online, dla tych, którzy poszukują praktycznych porad jak osiągnąć sukces w e-commerce.

PayU Lab Coaching - Cykl warsztatów skierowanych

PayU Lab Coaching

Cykl warsztatów skierowanych do rozwijających się biznesów e-commerce. Podczas dyskusji eksperci dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami. Praktyczne wskazówki pomogą Ci w rozwoju biznesu. 

PayU Lab Forum - spotkania liderów biznesu i opinii

PayU Lab Forum

Spotkania liderów biznesu i opinii, podczas których są prezentowane i dyskutowane najważniejsze trendy dla e-biznesu. W każdym spotkaniu bierze udział gość specjalny – światowy autorytet w danej dziedzinie.

payu lab data insighits - agregat danych na temat rynku eCommerce

PayU Lab Data Insights

Agregat danych na temat rynku e-commerce i najważniejszych trendów. Dzięki autorskim raportom i analizom rynku e-commerce, nasi klienci mogą poszerzać wiedzę nt. handlu online i śledzić na bieżąco sytuację w największych oraz najbardziej perspektywicznych kategoriach sprzedażowych.

PayU Lab oczami uczestników

Bez całego ekosystemu, zbudowanego wokół e-commerce, odniesienie sukcesu staje się właściwie niemożliwe. Tradycyjna ścieżka zdobywania klientów przez tzw. lejek marketingowy – od uświadomienia potrzeby, przez znajomość marki i produktu, do racjonalnej analizy za i przeciw oraz zakupu – przestaje działać. Mamy do czynienia z samopodróżującym po sieci klientem, któremu trzeba cały czas towarzyszyć, aby zdobyć jego lojalność.
Mikołaj Jan Piskorski,
Professor of Strategy and Innovation, IMD Business School