Login

Wybór kraju

Wybór kraju

PayU Lab Coaching

Zapraszamy na II edycję Międzynarodowego Programu Edukacyjnego PayU Lab.




Zapraszamy na

II edycję Międzynarodowego Programu Edukacyjnego PayU Lab

 

PayU Lab to międzynarodowy Program Edukacyjny, którego celem jest wspieranie rozwoju eBiznesu. Chcemy inspirować i jak najpełniej odpowiadać na potrzeby zarówno firm z długoletnim doświadczeniem online jak i młodych i aspirujących biznesów. Program łączy unikalną wiedzę PayU, lidera rynku ePayments z praktyką ekspertów w eCommerce, umożliwiając uczestnikom dzielenie się wiedzą i dalszy rozwój eBiznesów.

Coaching to kameralne spotkania dla najszybciej rozwijających się eFirm, podczas których ekspert podzieli się praktyczną wiedzą pozwalającą wzmacniać pozycję firmy w eCommerce. 
 

Spotkania prowadzą: 

Stratosfera by Deloitte

Stratosfera to najbardziej doświadczona w Polsce firma marketingu strategicznego. Przeprowadziła blisko 300 projektów strategicznych w Polsce i w innych krajach europejskich. Specjalizuje się w projektowaniu innowacji opartych na badaniach kulturowych. Stratosfera przygotowuje również opracowania foresight opisujące przyszłość wartości i aspiracji konsumenckich oraz porównawcze analizy kultury codziennej w krajach środkowej i wschodniej Europy. W ramach PayU Lab Coaching poprowadzi warsztaty strategiczne, czyli tematyczne sesje prowadzone przez doświadczonych strategów. Szczegółowy zakres, cele oraz formuła spotkań ustalane są indywidualnie i przygotowywane specjalnie w odpowiedzi na potrzeby danej organizacji.  

Stratosfera by Deloitte - zespół projektowy:


Jan Kisielewski, Marketing Strategy Director - posiada 12 letnie doświadczenie z zakresu koordynacji i nadzoru merytorycznego nad projektami z zakresu strategii marketingu i badań konsumenckich prowadził projekty o charakterze lokalnym i międzynarodowym. Specjalizuje się w strategiach marketingowych oraz innowacjach związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług finansowych. Dodatkowo jest odpowiedzialny za planowanie i prowadzenie analiz kulturowych w Stratosferze, współautor raportów Megatrendy Kulturowe 2011 i Foresight Kulturowy dla Polski 2020. 


Patrycja Venulet, Marketing Strategy Director - Patrycja posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie konsultingowe i badawcze. Jej kluczowe kompetencje to koordynacja i nadzór merytoryczny nad projektami z zakresu tworzenia strategii marketingowych, prowadzenia badań konsumenckich oraz generowania i wdrażania innowacji. Prowadzi projekty zarówno o charakterze lokalnym jak i międzynarodowym. Patrycja to także doświadczony coach specjalizujący się w projektowaniu technik sesyjnych i prowadzeniu warsztatów. 


Mikołaj Dragović, Senior Consultant - Mikołaj posiada siedmioletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek, włączając w to analizy kulturowe, projekty portfelowe i innowacje produktowe. Podczas pracy za granicą uzyskał doświadczenie w zakresie modeli oceny siły marek, zarządzał również międzynarodowymi projektami dla organizacji pozarządowych. Współautor raportu Foresight Kulturowy dla Polski 2020. 


Maciej Pilaszek, Senior Consultant - Maciej jest konsultantem i kierownikiem projektów strategicznych w Stratosfera by Deloitte. Przez pięć lat pracy w Stratosferze dla czołowych polskich i międzynarodowych Klientów zajmował się tworzeniem strategii marek, a także rozwojem innowacji i badaniami. 


 

Brand24

Brand24 to serwis monitorujący internet, w tym media społecznościowe, w poszukiwaniu informacji o danej marce, osobie czy produkcie. Początkowo projekt ruszył jako start-up, firma w ciągu zaledwie trzech lat zdobyła dominującą pozycję na rynku monitoringu internetu w Polsce. W ciągu najbliższych lat Brand24 ma stać się światowym liderem w swojej branży.  

Brand24- zespół projektowy:


Michał Sadowski - założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu, która w ciągu zaledwie trzech lat zdobyła dominującą pozycję na rynku monitoringu internetu w Polsce, a w ciągu najbliższych lat ma stać się również światowym liderem w swojej branży. Laureat konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012, zdobywca tytułu Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013.  Jest autorem bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Bloger oraz komentator zjawisk związanych z Internetem. 


Mikołaj Winkiel - niezwykle skuteczny i sprawny Chief Evangelist branży reklamowej w Brand24. Specjalista od marketingu internetowego i mediów społecznościowych. Bogate doświadczenie zawodowe social media managera, content managera, analityka i sprzedawcy wykorzystuje szkoląc z monitoringu Internetu m.in. podczas: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inboud Marketing, Kongresu Praktyków Biznesu czy Kongresu Business Inteligence.  Współautor Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji. Wykładowca na SWPS, UW.  Od 2016 roku jest wykładowcą Data&Web Mining na WH AGH w Krakowie.

 

 


 

Termin oraz miejsce przeprowadzenia sesji ustalane są każdorazowo bezpośrednio z uczestnikami danego spotkania.   

W razie pytań, zachęcam do kontaktu: paulina.czaplicka [at] payu.pl