Login

Wybór kraju

Wybór kraju

PayU unowocześnia markę - chce być bliżej konsumenta

PayU unowocześnia markę - chce być bliżej konsumenta.




Główna działalność PayU skupia się na dostarczaniu usług płatniczych dla e-biznesów. Lider rynku e-płatności zamierza jednak rozszerzyć ofertę o nowy produkt – eWallet skierowany bezpośrednio do konsumentów. W związku z tym wprowadzane są zmiany wizerunkowe, które pozwolą także na odświeżenie komunikacji z klientami biznesowymi oraz lepsze dotarcie bezpośrednio do kupujących online.

Dalszy rozwój platformy płatności online oraz koncentracja na dostarczaniu usług płatniczych zarówno dla sklepów, jak i konsumentów, wymaga dynamicznej, angażującej i nowoczesnej marki. W związku z tym kilka tygodni temu w PayU zapoczątkowany został globalny proces rebrandingu. W pierwszej kolejności zmiany wprowadzono w Indiach, następnie w krajach Ameryki Łacińskiej i w Afryce. Obecnie rozpoczyna się  finałowa faza projektu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, dla którego kluczowym rynkiem jest Polska.

Budowa globalnej marki to duże wyzwanie. PayU widzi w tym dużą szansę na wzmocnienie swojej pozycji lidera na wielu rynkach na całym świecie.

Mamy świetne produkty, dzięki którym jesteśmy dostawcą usług płatniczych pierwszego wyboru na większości rynków, na których działamy. Mamy  znakomitych pracowników z lokalną wiedzą ekspercką i najlepszymi kompetencjami potrzebnymi do tworzenia rozwiązań opartych o najnowocześniejsze technologie i międzynarodowe standardy bezpieczeństwa. Chcemy osiągać dalsze sukcesy dostarczając wartość dla nowoczesnych konsumentów. W tym celu potrzebujemy odświeżonej, nowoczesnej marki, wyróżniającej się na tle innych instytucji finansowychmówi Sylwia Bilska, Dyrektor Marketingu PayU na Europę Środkowo-Wschodnią.

Nowe logo PayU symbolizuje energię i otwarte podejście do klientów. Ten drugi aspekt został dodatkowo podkreślony poprzez wzmocnienie litery „U”. PayU jest aktywnie rozwijającą się organizacją i pomaga rozwijać się innym firmom prowadzącym działalność w Internecie, dlatego logo zawiera też element wyrażający ruch i agregację biznesów.  Jest to również symboliczne nawiązanie do wysoce atrakcyjnego, konkurencyjnego i dynamicznie rozwijającego się rynku eCommerce.

Nasze nowe logo odzwierciedla miliony procesowanych transakcji, zmieniające się stany i liczne procesy, jakie zachodzą, aby sprawnie i  bezpiecznie przekazywać środki od kupujących online do sprzedających. Obrazuje energię i dynamikę, z którą działamy w każdej sekundzie –  mówi Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU w Polsce.

Z unowocześnioną marką PayU zwraca się do przedsiębiorców o bogatym i długoletnim doświadczeniu online, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań płatniczych. Chce także zdobyć zainteresowanie firm, które wywodzą się z handlu tradycyjnego, ale dostrzegają potencjał w sprzedaży online. Wreszcie celem jest dotarcie do innowacyjnych start-up’ów, rozwijających się równie dynamicznie jak PayU.

Zmiany, które PayU właśnie wprowadza w swojej identyfikacji wizualnej są odzwierciedleniem nowego kierunku rozwoju firmy. Tym kierunkiem jest zwrócenie uwagi w stronę młodego e- i m-konsumenta, dla którego nowoczesne i łatwo przystępne technologie to element stylu życia.

Marka to nie tylko logo, lecz cały system identyfikacji wizualnej ze stroną internetową i komunikacją marketingową na czele. To także kultura organizacji, design przestrzeni biurowej i sposób zarządzania procesami. W przypadku PayU jest to upraszczanie procesów i postawienie na rozwój płatności łatwo dostępnych dla biznesów i wygodnych dla konsumentów, bo opartych o jedno kliknięcie.

Nowe logo  i identyfikacja wizualna PayU zostały wprowadzone w Polsce 23 czerwca br.