AliExpress wraz z PayU startują z kampanią Wyprzedaż Rocznicowa

AliExpress, globalna internetowa platforma sprzedaży detalicznej działająca w ramach Alibaba Group, rozpoczęła właśnie 9 edycję Wyprzedaży Rocznicowej, a jej partnerem został PayU.

Z tej okazji, w ramach kampanii dla polskich użytkowników przygotowano zniżki do 50%, a dla klientów premium AliExpress dodatkowe rabaty. Podczas promocji można także skorzystać ze zniżki w wysokości 5 USD przy płatnościach za zakupy dokonywanych przez PayU. Akcja promocyjna potrwa od 28 do 31 marca br.

Wyprzedaż Rocznicowa to coroczna kampania, w ramach której społeczność AliExpress czerpie korzyści ze zniżek i ofert specjalnych, a polscy klienci zyskują dostęp do najnowszych trendów obowiązujących m.in. na rynku modowym i elektronicznym. Kluczowymi markami biorącymi udział w tegorocznej kampanii są: Robotrock (producent automatycznych odkurzaczy), Xiaomi (dostawca między innymi kamery samochodowej 70 Mai) oraz dostępne po raz pierwszy tureckie marki odzieżowe, takie jak Trendyol.

Zależy nam, aby polscy konsumenci mieli możliwość interakcji z naszą platformą oraz z dostępnymi na niej produktami. Poprzez zorganizowanie Cracow Fashion Week i Wyprzedaży Rocznicowej chcemy podziękować naszym użytkownikom za ich lojalność i wsparcie – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.

Szybki rozwój platformy AliExpress w Polsce jest spowodowany niezwykle atrakcyjnym stosunkiem jakości do ceny oraz szerokiego asortymentu produktów. Ważnym aspektem są także zastosowane na platformie innowacyjne technologie dostarczane przez Alibaba Group.  Przykładowo, coraz bardziej popularną funkcją wśród użytkowników AliExpress staje się możliwość wyszukiwania produktów obrazem, która została pierwotnie udostępniona w 2016 roku.

Kolejną rocznicę działalności Aliexpress świętujemy w sposób, jaki konsumenci lubią najbardziej – rozpoczynamy urodzinową kampanię rabatową. Wybór PayU gwarantuje jednak nie tylko dostęp do atrakcyjnych zniżek, ale przede wszystkim do najbardziej lubianych przez internautów metod płatności, które są bezpieczne i wygodne oraz rozliczane w polskich złotych – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager w PayU.

Promocja jest kontynuacją rozpoczętej w 2017 roku współpracy między obiema firmami. Aby z niej skorzystać wystarczy wprowadzić kod PAYU328 w aplikacji AliExpress podczas płatności za pomocą PayU. Dzięki temu każdy klient, który złożył zamówienie powyżej 35 USD otrzyma rabat w wysokości 5 USD. Oferty w ramach Wyprzedaży rocznicowej można znaleźć TUTAJ.

Jubileuszowa promocja poprzedzona została współpracą z Cracow Fashion Week, dzięki której użytkownicy platformy mogli zobaczyć po raz pierwszy na wybiegach w Polsce ubrania sprzedawane przez AliExpress. W ramach akcji, Piotr Popiołek, młody polski projektant i absolwent SAPU, zaprezentował kolekcję inspirowaną AliExpress, która będzie dostępna dla polskich użytkowników za pośrednictwem platformy wkrótce. Krakowskie wydarzenie było również transmitowane na AliExpress do 200 krajów i regionów na całym świecie.

 

# # #

 

O PayU

PayU jest liderem płatności internetowych w Polsce i na wielu innych rynkach na świecie. Dostarcza prosty w integracji i wygodny w użytkowaniu system płatności, który ułatwia dokonywanie zakupów przez Internet. Podstawą działalności PayU jest łączenie potrzeb firm sprzedających produkty i usługi z zachowaniami zakupowymi i płatniczymi konsumentów. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty, odroczone płatności, płatności odnawialne, portfele elektroniczne takie jak Apple Pay, Google Pay, Visa Checkout, MaterPass, a także BLIK. PayU odpowiada za obszar technologii finansowych spółki Naspers Ltd. Więcej o PayU: www.payu.com; www.payu.pl.

 

O AliExpress

AliExpress (www.aliexpress.com), wprowadzony na rynek w 2010 r., to internetowa platforma handlowa, która umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie bezpośrednich zakupów u producentów i dystrybutorów z Chin. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress odnosi największe sukcesy to: Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska. AliExpress jest spółką grupy Alibaba.