PayU rozszerza współpracę z Visa i wprowadza usługę Visa Checkout

Dzięki współpracy PayU z Visa, polscy eKonsumenci mogą w wygodny i bezpieczny sposób zapłacić za zakupy online za pomocą Visa Checkout. Polska jest drugim krajem w Europie, w którym wdrożono rozwiązanie na tak szeroką skalę w e-commerce

PayU S.A., największy dostawca płatności internetowych w Polsce, w ramach umowy podpisanej z Visa, rozszerza wachlarz nowoczesnych form płatności o Visa Checkout. Usługa będzie dostępna dla wszystkich serwisów obsługiwanych przez PayU w ciągu kilku tygodni, a wcześniej, w ramach programu pilotażowego, wdroży ją kilka wybranych sklepów. Kupujący, którzy zarejestrują dowolną kartę (kredytową, debetową, pre-paid) w Visa Checkout, za następne zakupy będą mogli płacić za pomocą jednego kliknięcia oraz podania loginu i hasła.

- Po raz kolejny jako jedni z pierwszych w Europie oferujemy naszym klientom dostęp do najnowszych sposobów płatności online, rozwijanych w wielu krajach na świecie. Szybkość we wdrażaniu takich rozwiązań zawdzięczamy posiadaniu własnego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego i licencji agenta rozliczeniowego certyfikowanego przez organizacje kartowe, m.in. Visa. Cieszymy się, że dzięki temu jesteśmy dziś największym w Polsce partnerem Visa w procesie wdrażania Visa Checkout w naszym kraju. Liczymy, że nowa metoda, podobnie jak inne płatności wykonywane w trybie jednego kliknięcia, zyska dużą popularność wśród kupujących online – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU
w Polsce.

Usługa Visa Checkout jest dostępna na 23 rynkach i dotychczas globalnie utworzono w niej 20 milionów kont. 95%i klientów uważa rejestrację w usłudze za łatwą, a 96%[i] z nich ma poczucie bezpieczeństwa płacąc przy pomocy Visa Checkout. Istotny, z punktu widzenia sklepów i serwisów internetowych obsługiwanych przez PayU powinien być też fakt, że 86%ii klientów wybierających tę formę płatności finalizuje swoje zakupy, dokonując jednocześnie o 30%ii więcej transakcji, niż ogół kupujących.

 - Transakcje internetowe to najszybciej rozwijający się segment płatności Visa. Dzisiaj online możemy płacić za pomocą coraz większej liczby urządzeń i praktycznie z każdego miejsca na świecie. Visa Checkout to rozwiązanie ułatwiające płacenie w sieci z poziomu dowolnego urządzenia, które sprawdziło się w wielu krajach i jest globalnie akceptowane przez ponad 300 tys. detalistów. Dzięki naszej współpracy z PayU grono polskich e-sklepów akceptujących tę metodę płatności będzie rosło w bardzo szybkim tempie – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

W pierwszej kolejności usługa Visa Checkout jest udostępniana partnerom PayU, którzy dodają poszczególne kanały płatności bezpośrednio na stronach swoich sklepów i serwisów internetowych.
Wkrótce rozwiązanie to będzie również dostępne dla wszystkich klientów biznesowych PayU w ramach standardowej formatki płatniczej, w której nowa forma płatności pojawi się automatycznie.

Więcej informacji na temat usługi Visa Checkout: www.visa.pl/plac-z-visa/visa-checkout/.  

Informacje techniczne dla klientów biznesowych PayU: http://developers.payu.com/pl/visa_checkout.html.  

 

[i] Millward Brown Visa Checkout Customer Experience, marzec 2015 r., na zlecenie Visa. Na podstawie danych z ankiety online przeprowadzonej wśród 1241 klientów ze Stanów Zjednoczonych.

ii Wyniki badania comScore 2015 Visa Checkout Study na zlecenie Visa. Na podstawie danych z panelu badawczego comScore na próbie 1 mln użytkowników komputerów PC/laptopów w Stanach Zjednoczonych. Badano zakupy dokonane we wszystkich domenach e-commerce w okresie kwiecień-październik 2015 r.