PayU z rabatami na AliExpress – startuje Tydzień Znanych Marek

AliExpress, największa na świecie transgraniczna platforma handlu internetowego, rozpoczyna kolejny Tydzień Znanych Marek, którego partnerem jest PayU

Z tej okazji przygotowano dla polskich klientów wyprzedaże z rabatami do 50% na produkty oferowane w ramach akcji oraz kupony zniżkowe na zakupy, ważne przy płatności przez PayU. Akcja trwa od dziś do 31 sierpnia, zarówno na stronie AliExpress, jak i w aplikacji mobilnej sklepu.

Tydzień Znanych Marek organizowany przez AliExpress to cykliczne wydarzenie mające na celu promowanie najnowszych trendów modowych w przystępnych dla polskich klientów cenach. Oprócz marek modowych, w ramach promocji dostępne będą również produkty topowych marek elektronicznych, takich jak Xiaomi, lidera rozwiązań mobilnych, oraz iLife - producenta zrobotyzowanego sprzętu AGD. Na klientów czekają kilkudziesięcioprocentowe zniżki, a dodatkowo mogą oni odebrać kupon promocyjny o wartości 3$, do wykorzystania podczas kolejnych zakupów w trakcie lub po zakończenu Tygodnia Znanych Marek. Wystarczy dokonać zakupów na platformie o wartości 25$ i opłacić zamówienie poprzez system PayU. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ liczba kuponów rabatowych jest ograniczona.

W AliExpress naszą misją jest ułatwienie prowadzenia biznesu online w każdym miejscu na ziemi. Dodatkowo, umożliwiając polskim konsumentom dostęp do szerokiego asortymentu wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach poprzez transgraniczny handel elektroniczny, wspieramy styl życia oparty na wygodzie i oszczędności czasu. Dzięki współpracy z naszymi partnerami, takimi jak PayU, możemy być pewni, że zarówno kupujący, jak i sprzedający mają poczucie bezpieczeństwa podczas transakcji na naszej platformie – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.

Wspólna kampania jest kontynuacją partnerstwa, które zostało zainicjowane między AliExpress a PayU w październiku 2017 roku. Od tego czasu AliExpress bardzo dynamicznie rozwija się w Polsce, która wciąż jest kluczowym kierunkiem sprzedaży na platformie.

AliExpress jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a naszym głównym celem jest dostarczenie polskim klientom najwygodniejszych i najbezpieczniejszych form płatności. Kupując na AliExpress z PayU można nie tylko zapłacić w polskich złotych, ale także skorzystać z licznych akcji propmocynych, które wspieramy. Tydzień Znanych Marek jest tylko jednym z przykładów, w ostatnim czasie np. przeprowadziliśmy akcję nawiązującą do powrotu do szkoły mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Poland Country Manager w PayU.

Polska jest centrum handlu elektronicznego i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej i  ważnym rynkiem dla sprzedawców działających na platformie AliExpress. Widzimy dużą szansę na dalszy rozwój e-commerce w tym kraju i chcemy dzielić się naszą globalną wiedzą, aby umożliwić lokalnym partnerom udział w tym rozwoju. Tydzień Znanych Marek jest dla nas kamieniem milowym, podczas którego rozpoczynamy pracę nad kolejnym wydarzeniem – Globlnym Festiwalem Zakupów, znanym jako Dzień Singla, który odbędzie się 11 listopada  – dodaje Gary Topp.

Do udziału w akcji promocyjnej Tydzień Znanych Marek dla polskich klientów zaproszono influencerów – jedną z przedstawicielek jest Mamiko, która w ramach współpracy z PayU przygotuje materiał wideo dostępny na YouTube.

Tegoroczny Tydzień Znanych Marek to nie koniec modowych wydarzeń, w które angażuje się chińska platforma zakupowa. AliExpress tradycyjnie już jest partnerem Guangzhou Fashion Week, podczas którego swoje prace na wybiegu pokażą najważniejsi lokalni projektanci. Wszyscy odbiorcy ciekawi propozycji chińskich designerów będą mieli możliwość obejrzenia transmisji na żywo online TUTAJ.

Informacje na temat Tydzień Znanych Marek oraz promocji PayU znajdują się TUTAJ.