Visa Checkout dla wszystkich partnerów biznesowych PayU

Każdy sklep internetowy posiadający umowę z PayU może już zaproponować swoim klientom nowy, szybki i bezpieczny sposób płatności kartą – Visa Checkout

Visa Checkout umożliwia płacenie za zakupy bez konieczności wpisywania każdorazowo danych karty. Użytkownik najpierw rejestruje się w usłudze i tam zapisuje dane swojej karty (kredytowej, debetowej lub pre-paid) oraz adres dostawy. Dzięki temu podczas transakcji w sklepie internetowym wystarczy już tylko podać login i hasło do Visa Checkout, aby zakupy zostały opłacone. Takich płatności można dokonywać zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.

- Łatwość finalizacji transakcji stanowi jedną z ważnych przewag konkurencyjnych sklepów internetowych. Dzięki współpracy z Visa możemy zaoferować naszym partnerom rozwiązanie, które pozwala kupującym płacić za zakupy kartą bez konieczności żmudnego wpisywania danych. Spodziewamy się, że taki sposób płatności znajdzie szerokie grono lojalnych klientów – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Dzięki własnemu centrum autoryzacyjno-rozliczeniowemu, które posiada PayU i licencji agenta rozliczeniowego certyfikowanego przez organizacje kartowe, już tysiące polskich e-detalistów obsługiwanych przez PayU mogą oferować swoim klientom zalety płatności poprzez Visa Checkout. Dzięki tej współpracy Polska staje się pierwszym krajem w Europie, gdzie usługa Visa Checkout jest już szeroko oferowana.

Obecnie usługa jest dostępna na 26 rynkach w ponad 300 tys. sklepów internetowych. Dotychczas w Visa Checkout utworzono na całym świecie ponad 21 milionów kont. Według badań przeprowadzonych przez Visa, aż 82% klientów wybierających tę formę płatności finalizuje swoje zakupy, dokonując jednocześnie o 30% więcej transakcji, niż ogół kupujących[1].

- Dzięki udostępnieniu Visa Checkout w sklepach internetowych obsługiwanych przez PayU, ich klienci mogą za pomocą naszej usługi dokonywać szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności online z dowolnego miejsca i za pomocą dowolnego urządzenia. Aby dokonać płatności, nie muszą posiadać przy sobie karty, a jednocześnie zachowują wszystkie korzyści, jakie gwrantuje im tradycyjnie posługiwanie się kartami – m.in. dostęp do usługi chargeback – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Więcej informacji na temat usługi Visa Checkout: www.visa.pl/plac-z-visa/visa-checkout/.  

Informacje techniczne dla klientów biznesowych PayU: http://developers.payu.com/pl/visa_checkout.html

[1] Dane przywołane w cytacie pochodzą z wewnętrznych danych produktowych Visa dotyczących zakupów dokonywanych z komputerów stacjonarnych, tabletów i urządzeń mobilnych (z wyłączeniem natywnych aplikacji mobilnych i zestawów narzędzi programistycznych SDK) poprzez 21 mln kont Visa Checkout z 26 rynków, w okresie 6 miesięcy od grudnia 2016 r.  do maja 2017 r. u ponad 300 tys. detalistów z całego świata udostępniających usługę Visa Checkout.