Wielka moc wielkanocnych e-zakupów

42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje się co trzeci. Jak nie tracić czasu w kolejce po paragon? Rozwiązaniem są zakupy spożywcze przez internet, z których korzysta już kilka milionów Polaków

Klienci coraz częściej doceniają możliwość kupowania produktów spożywczych w internecie. Dzięki Szopi.pl, zyskują możliwość zrobienia zakupów z najpopularniejszych sklepów i odebrania ich u siebie w domu bezpośrednio od profesjonalnego szopera, czyli dostawcy, który skompletuje w ich imieniu całe zamówienie. Przed Wielkanocą, kiedy wszyscy narzekamy na brak wolnego czasu oraz niekończące się kolejki w tradycyjnych sklepach, pomoc takiej osoby bywa zbawienna – mówi Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl

Święta Wielkanocne tradycyjnie w polskich domach przygotowywane są z dużym rozmachem, a budżet domowy nie jest przecież bez dna. Dlatego Szopi.pl umożliwia wygodne formy płatności, w tym odroczenie płatności do nawet 30 dni. Aby skorzystać z tej możliwości wystarczy wybrać PayU Płacę Później jako metodę płatności. Odroczenie terminu zapłaty za zakupy nie wiąże się dla kupujących z żadnym dodatkowym kosztem – do zapłaty jest dokładnie tyle, ile kosztowały zakupy. Wprowadzenie takiej metody płatności przy zakupach spożywczych online pozwala konsumentom na komfortowe zaplanowanie wydatków oraz brak kompromisów w kompletowaniu koszyka zakupowego. Co więcej, już prawie połowa internautów wskazuje dostęp do różnorodnych form płatności jako główny powód  motywujący ich do zrobienia zakupów przez internet.[1]

Osoby korzystające z usług profesjonalnego szopera to nie tylko fani nowinek technologicznych, ale przede wszystkim świadomi i ceniący swój czas konsumenci. Możliwość otrzymania zakupów spożywczych na konkretną godzinę, a przy tym dostęp do wygodnych metod płatności sprawia, że grono klientów Szopi.pl rośnie. Natomiast odroczona płatność PayU Płacę później, którą oferujemy, ułatwia zarządzanie domowym budżetem – komentuje Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Szopi.pl obsługuje klientów w największych aglomeracjach w kraju, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i Katowicach. Dzięki platformie użytkownik tworzy listę zakupów z wybranego sklepu, a jego zlecenie przekazywane jest do dostawcy, który kompletuje potrzebne produkty w sklepie znajdującym się okolicy miejsca zamieszkania klienta i dostarcza je pod drzwi klienta nawet w godzinę od złożenia zamówienia.

[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/najnowsze-dane-o-polskim-e-commerce-juz-dostepne.html

###

O Szopi.pl

Szopi.pl to pierwszy w Polsce serwis oferujący dostawę zakupów spożywczych w oparciu o rozwiązania ekonomii współdzielenia. Jako jedyna platforma na polskim rynku umożliwiamy zakupy spożywcze on-line z wielu sklepów stacjonarnych znajdujących się w pobliżu miejsca zamieszkania klienta. Dostawcy Szopi.pl realizują zakupy zgodnie z wyborem klienta i dostarczają produkty nawet w 60 min od złożenia zamówienia. Więcej na szopi.pl

O PayU

PayU jest liderem płatności internetowych w Polsce i na wielu innych rynkach na świecie. Dostarcza prosty w integracji i wygodny w użytkowaniu system płatności, który ułatwia dokonywanie zakupów przez Internet. Podstawą działalności PayU jest łączenie potrzeb firm sprzedających produkty i usługi z zachowaniami zakupowymi i płatniczymi konsumentów. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty, odroczone płatności, płatności odnawialne, portfele elektroniczne takie jak Android Pay, Visa Checkout, MaterPass, a także BLIK. PayU odpowiada za obszar technologii finansowych spółki Naspers Ltd. Więcej o PayU: www.payu.com; www.payu.pl.