Program Ochrony Kupujących

Odzyskaj nawet do 10 000 zł z Programem Ochrony Kupujących

Jak to działa?

Aby odzyskać pieniądze po nieudanej transakcji, wykonaj tylko kilka kroków. 

Kontakt z PayU w razie braku lub złego zamówienia.

Skontaktuj się z nami

Jeżeli zamówiony przedmiot nie dotarł do Ciebie lub różni się od opisanego w ofercie, skontaktuj się z nami. Pamiętaj jednak, że z POK mogą skorzystać jedynie posiadacze Konta PayU. Za zamówienie należy więc zapłacić Kontem PayU lub inną formą płatności udostępnianą przez PayU, pod warunkiem dokonania rejestracji i aktywacji Konta PayU w ciągu 24 h od opłacenia zakupów.

Formularz Programu Ochrony Kupujących od PayU

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz reklamacji i prześlij odpowiednie dokumenty.

Kliknij

Wypłata rekompensaty z tytułu Programu Ochrony Kupujących od PayU

Odbierz pieniądze

Termin rozpatrzenia zgłoszenia wynosi 30 dni roboczych. O podjętej decyzji zostaniesz poinformowany e-mailem.

Pytania i odpowiedzi

Co zyskuję z Programem Ochrony Kupujących?

POK pozwala odzyskać nawet do 10 000 PLN!

w przypadku, gdy nie otrzymasz towaru przysługuje Ci zwrot w wysokości 100% jego ceny

w sytuacji kiedy przedmiot znacząco odbiega od opisu, odzyskasz 50% zapłaconej kwoty

dodatkowo zapewniamy zwrot kosztów przesyłki do 100 PLN

Kiedy można skorzystać z POK?

Zawsze, jeśli płacisz za zakupy internetowe za pośrednictwem Konta PayU lub jeśli po dokonaniu transakcji założysz Konto PayU.

Jakie towary i usługi są wyłączone z POK?

Z Programu Ochrony Kupujących wyłączone są:

bilety na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe;

towary dostępne wyłącznie na nośnikach elektronicznych lub przeznaczone do odczytu na nośnikach elektronicznych;

kupony nabyte w ramach zakupów grupowych, uprawniające do nabycia lub stanowiące podstawę nabycia towarów, lub usług po obniżonej cenie, lub towarów i usług, które nie podlegają zwrotowi na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę, wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Czy POK obejmuje również zakupy na Allegro.pl?

Zgodnie z §4 pkt.11 Regulaminu Programu Ochrony Kupujących nasz program nie obejmuje towarów nabytych w sklepach internetowych lub za pośrednictwem internetowych platform handlowych, które uczestniczą lub posiadają własne programy ochrony kupujących organizowane na podobnych zasadach, jak określone w niniejszym Regulaminie. Portal Allegro.pl posiada własny Program Ochrony Kupujących. Zachęcamy zatem do zgłoszenia problemu bezpośrednio do Allegro.

Poznaj inne rozwiązania